https://szakma.atlaszmunkak.hu/
digitális munkaportál
Felhasználó
X
Regisztráció
Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *
Hozzájárulok, hogy munkakeresés céljából kezeljék az adataimat *
Facebook
X
Bejelentkezés
E-mail cím:
Jelszó:
Belépve maradok
Facebook
Szállítmányozási ügyintéző
1187 Budapest XVIII. kerület
550000 Ft. / hónap
40 óra/hét
G & G Instruments Kft.

Logisztikai, szállítmányozási területen keresnél állást? Most megtaláltad!

A G & G Instruments Kereskedelmi és Szolgáltató Kft bővülő csapatába felvételt hirdet szállítmányozási ügyintéző pozícióba, a 18. kerületbe.

Szállítmányozási ügyintézőként az alábbi feladatokban számítanak Rád:
- kapcsolattartás a meglévő és új partnerekkel (e-mail, telefon)
- import/export szállítmányozás szervezése és lebonyolítása: szállítmányozó partner kiválasztása, megbízása, vámügynök cég megbízása, a folyamat dokumentációjának (csomaglista, csomagcímke, szállítólevél, vámkezelési megbízások stb.) elkészítése és nyilvántartása
- esetenként az értékesítési terület támogatása
- kimutatások készítése a minőségügyi vezető és az ügyvezető részére

A bruttó havi kezdő munkabér: 550.000 Ft, mely tapasztalat alapján növekedhet.
A munkai törzsideje H-P 9:00 – 17:00, de alapvetően rugalmas munkaidő beosztás. 
Céges telefon és laptop biztosított a munkavégzéshez, illetve a bejárásodat is támogatják.

Amennyiben rendelkezel középfokú végzettséggel, legalább 3 éves tapasztalattal nemzetközi szállítás vagy külkereskedelmi területen, alapszinten kommunikálsz angolul és ismered az MS Office programokat 

►► Jelentkezz most egy kattintással és önéletrajz csatolásával szállítmányozási ügyintéző pozíciónkra! ►►

(A jelentkezésedet közvetlenül a  G & G Instruments Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. fogadja.)

Elvárt képességek, kompetenciák:

- középfokú végzettség
- legalább 3 éves tapasztalat a nemzetközi szállítmányozás/külkereskedelem területén
- alapfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) és Adobe Acrobat felhasználói szintű ismerete
- önálló, precíz munkavégzés
- kiváló szóbeli- és írásbeli kommunikációs készség
- jó problémamegoldó képesség


Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség
- szakmai tapasztalat vámügyintézés terén
- középfokú angol nyelvtudás

Szállítás, Beszerzés, Logisztika: Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Munkavégzés helye:
1181 Bp., Városház u. 57
Bérezés:
550000 Ft./hónap
Munkaidő:
40 óra/hét

- H-P 9-17 rugalmas munkaidő beosztás

Előnyök, lehetőségek:

- céges telefont, laptopot biztosítunk a munkavégzéshez
- munkába járás támogatása (dolgozói BKK bérlet, vagy saját gépjármű használata esetén üzemanyag költségtérítés)

Önéletrajz központ (ha szeretnéd, hogy elkészítsük neked)

Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *

Az e-mail cím megadása (regisztráció) növelheti a kapcsolatfelvétel és visszajelzések gyorsaságát, munkafolyamatok hatékonyságát.


1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b. 206.
H 12:00-18:00 K-P 10:00-18:00
+36 1 255 0654
hello@atlaszcsoport.hu