
digitális munkaportál
Az AtlaszCall cégcsoport a hazai telemarketing piac meghatározó szereplője. Küldetése, hogy továbbra is a call center iparág legjobb teljesítményét nyújtsa üzleti eredményekben, ügyfél elégedettségben és innovációban egyaránt.
Főbb feladatok, munkák:
Meglévő, kiemelt ügyfelek telefonos megkeresése és tájékoztatása szolgáltatásokról, valamint rögzített vonalon keresztül történő adategyeztetés, napi 6 vagy 8 órában, illetve kapcsolattartás az adott kampány vezetőjével. A munkavégzés home office-ból végezhető, ennek feltétele a saját otthoni számítógép vagy laptop és stabil internetkapcsolat.
Várjuk a jelentkezésed!
- Jó kommunikációs készség
- Logikus és felelős gondolkodás
- Excel, Word legalább alapfokú ismerete
- Önálló döntési képesség
- Legalább középfokú végzettség (érettségi)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Telemarketing tapasztalat
- Tárcsázószoftverek ismerete
A feltüntetett bér nettó összeg
H-Szo egyeztetés szerint 6-8 órában
- Rugalmas munkaidőbeosztás
- Szakmai fejlődési, előrelépési lehetőség
- Otthonról is végezhető
- Támogató szakmai felkészítés
- Családbarát munkahely
- Napi 6 és 8 órában is végezhető munka