szakma.atlaszmunkak.hu
digitális munkaportál
Felhasználó
X
Regisztráció
Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *
Hozzájárulok, hogy munkakeresés céljából kezeljék az adataimat *
Facebook
X
Bejelentkezés
E-mail cím:
Jelszó:
Belépve maradok
Facebook
Front Office manager
1051 Budapest V. kerület
40 óra/hét
House of Business Roosevelt Kft.

House of Business Roosevelt Kft. Bővülő csapatunkba Front office manager munkatársat keresünk.

Kik vagyunk?
 
A House of Business 2010-ben alakult a norvégiai Oslóban abból a célból, hogy kiváló minőségű irodai és tárgyalóhelyiségeket biztosítson rugalmas feltételekkel igényes bérlők számára. A cég alkalmazottai és az igazgatósági tagok sok évnyi tapasztalattal rendelkeznek ingatlanbérleti és értékesítési területen. Oslóban hét egyedülálló helyszínen kínálunk irodahelyiségeket.
Budapesti működésünk 2016-ban kezdődött, és a gyors ütemű növekedést követően már három helyszínen vagyunk jelen a város szívében: a Roosevelt, a Bank Center és a Capital Square egyaránt A+ prémium kategóriás irodákat kínál ügyfeleinknek. Egységeink virtuális túra keretein belül honlapunkon megtekinthetőek!

Mi a különleges és motiváló bennünk?
 
Mi nem csupán egy irodahelyiségeket kínáló cég vagyunk, hanem házigazdák. Valódi célunk, hogy az ügyfeleink olyan kiszolgálásban részesüljenek, mintha egy 5 csillagos szállodában szállnának meg. Alapítóink több évtizedes tapasztalatukkal és munkájukkal alapozták meg munkafolyamatainkat és a biztos hátteret a cégüknek. Nap mint nap folyamatosan fejlesztünk és azon dolgozunk, hogy céljainkat megvalósítsuk.
A következő különlegesség Te leszel cégükben, akivel közösen megtudjuk valósítan céljainkat!

Főbb feladatok, munkák:

A business center nyitása és zárási feladatok elvégzése  ( recepció/tárgyaló terület – business centerre vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően ) 

A vállalatirányítási (ERP) rendszer használata, naprakészen tartása

Recepciós feladatok ellátása

Ügyféligények koordinálása ( vendéglátás/catering,irodaszerek megrendelések, tárgyaló termek kiadásának vezetése  )

Pénzügyi reportok elkészítése

Adminisztrációs feladatok ellátása 

Elvárt képességek, kompetenciák:

·         felsőfokú végzettség

·         precíz, önálló munkavégzés

·         objektív, logikus gondolkodás

·         jó problémamegoldó képesség,

·         multitasking 

·         kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt

·         MS Office felhasználó szintű ismerete

Végzettség szintje: Középiskola vagy gimnázium
Angol: Középszintű
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka: Recepciós
Végzettség szintje: OKJ
Munkavégzés helye:
1051 Budapest Széchenyi István tér 7-8
Bérezés:

Jelentkezés bérigény megjelölésével!

Munkaidő:
40 óra/hét
Előnyök, lehetőségek:

Neked miért lesz jó?
 

·         Mert egy nagyon dinamikus, innovatív és folyamatosan fejlődő cég részese lehetsz

·         Mert fantasztikus a csapat, szakmailag a területükön kiváló kollégák fogják segíteni a munkádat a mindennapokban

·         Vezetődtől szakmailag sokat tudsz tanulni, amit a munkád során tudsz majd kamatoztatni

·         Megbecsüljük és értékeljük a munkát anyagilag és erkölcsileg egyaránt

·         Hosszútávon számítunk rád, és garantáljuk a karrierépítést

Önéletrajz központ (ha szeretnéd, hogy elkészítsük neked)

Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *

Az e-mail cím megadása (regisztráció) növelheti a kapcsolatfelvétel és visszajelzések gyorsaságát, munkafolyamatok hatékonyságát.


1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b. 206.
H 12:00-18:00 K-P 10:00-18:00
+36 1 255 0654
hello@atlaszcsoport.hu