szakma.atlaszmunkak.hu
digitális munkaportál
Felhasználó
X
Regisztráció
Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *
Hozzájárulok, hogy munkakeresés céljából kezeljék az adataimat *
Facebook
X
Bejelentkezés
E-mail cím:
Jelszó:
Belépve maradok
Facebook
Front Office Manager
1134 Budapest XIII. kerület
40 óra/hét
House of Business Capital Square Kft.

A House of Business 2010-ben alakult a norvégiai Oslóban abból a célból, hogy kiváló minőségű irodai és tárgyalóhelyiségeket biztosítson rugalmas feltételekkel igényes bérlők számára. A cég alkalmazottai és az igazgatósági tagok sok évnyi tapasztalattal rendelkeznek ingatlanbérleti és értékesítési területen. Oslóban hét egyedülálló helyszínen kínálunk irodahelyiségeket.
Budapesti működésünk 2016-ban kezdődött, és a gyors ütemű növekedést követően már három helyszínen vagyunk jelen a város szívében: a Roosevelt, a Bank Center és a Capital Square egyaránt A+ prémium kategóriás irodákat kínál ügyfeleinknek. Egységeink virtuális túra keretein belül honlapunkon megtekinthetőek!

Mi a különleges és motiváló bennünk?
 
Mi nem csupán egy irodahelyiségeket kínáló cég vagyunk, hanem házigazdák. Valódi célunk, hogy az ügyfeleink olyan kiszolgálásban részesüljenek, mintha egy 5 csillagos szállodában szállnának meg. Alapítóink több évtizedes tapasztalatukkal és munkájukkal alapozták meg munkafolyamatainkat és a biztos hátteret a cégüknek. Nap mint nap folyamatosan fejlesztünk és azon dolgozunk, hogy céljainkat megvalósítsuk.
A következő különlegesség Te leszel cégükben, akivel közösen megtudjuk valósítan céljainkat!

Főbb feladatok, munkák:

  • A business center nyitása és zárási feladatok elvégzése  ( recepció/tárgyaló terület – business centerre vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően ) 
  • A vállalatirányítási (ERP) rendszer használata, naprakészen tartása
  • Recepciós feladatok ellátása
  • Ügyféligények koordinálása ( vendéglátás/catering,irodaszerek megrendelések, tárgyaló termek kiadásának vezetése  )
  • Pénzügyi reportok elkészítése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása 
Elvárt képességek, kompetenciák:
  • felsőfokú végzettség
  • precíz, önálló munkavégzés
  • objektív, logikus gondolkodás
  • jó problémamegoldó képesség,
  • multitasking 
  • kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
  • MS Office felhasználó szintű ismerete
Angol: Középszintű
Végzettség szintje: Felsőfokú szakképesítés (FOSZK)
Irodai, gyakornoki, szellemi munka: Műszaki, mérnök gyakornok
Munkavégzés helye:
1134
Bérezés:
Munkaidő:
40 óra/hét
Előnyök, lehetőségek:

Neked miért lesz jó?
 

  • Mert egy nagyon dinamikus, innovatív és folyamatosan fejlődő cég részese lehetsz
  • Mert fantasztikus a csapat, szakmailag a területükön kiváló kollégák fogják segíteni a munkádat a mindennapokban
  • Vezetődtől szakmailag sokat tudsz tanulni, amit a munkád során tudsz majd kamatoztatni
  • Megbecsüljük és értékeljük a munkát anyagilag és erkölcsileg egyaránt
  • Hosszútávon számítunk rád, és garantáljuk a karrierépítést
Önéletrajz központ (ha szeretnéd, hogy elkészítsük neked)

Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *

Az e-mail cím megadása (regisztráció) növelheti a kapcsolatfelvétel és visszajelzések gyorsaságát, munkafolyamatok hatékonyságát.


1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b. 206.
H 12:00-18:00 K-P 10:00-18:00
+36 1 255 0654
hello@atlaszcsoport.hu