szakma.atlaszmunkak.hu
digitális munkaportál
Felhasználó
X
Regisztráció
Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *
Hozzájárulok, hogy munkakeresés céljából kezeljék az adataimat *
Facebook
X
Bejelentkezés
E-mail cím:
Jelszó:
Belépve maradok
Facebook
Irodai Adminisztrátor
2045 Törökbálint
270000-295000 Ft/hónap
40 óra/hét
ICELAKE Kft.

Dolgoztál már irodai asszisztensi, adminisztrátori vagy hasonló munkakörben és rendelkezel minimum középszintű végzettséggel?

Amennyiben a válaszod igen és igen, lehet, hogy pont Téged keresünk!

Törökbálinton lévő cégünkhöz keressük legújabb csapattagunkat irodai asszisztensi / adminisztrátori pozícióba!


Irodai adminisztrátorként az alábbi feladatokban számítunk rád:
 - adatrögzítés, nyilvántartások naprakész vezetése
- az áruk átvételéhez és kiadásához kapcsolódó készletkezelés
- napi, heti, havi, időszakos kimutatások, jelentések elkészítése
- készletek mennyiségi változásainak kézi és gépi rögzítése
- vállalati társosztályokkal, bértároló partnerekkel napi adminisztrációs kapcsolattartás
- a partnerek felé napi riportok elkészítése, kommunikálása
- iratok, dokumentációk kezelése, napi szintű feldolgozása és az archiválási rendszer működtetése

Ne aggódj, nem gond ha a fenti feladatok közül nincs mindenben tapasztalatod, mert mindent megmutatunk és betanítunk mindenre! :)

Ami fontos számunkra, hogy rendelkezz középszintű végzettséggel, irodai tapasztalattal és ismerd a Ms office programcsomagot.
Ha jellemző még rád a precíz, lelkiismeretes munkavégzés is, te vagy az az adminisztrátor jelölt, akit keresünk!:)

A munkakörülmények nálunk tényleg nagyon kedvezőek és igyekszünk minden feltételt biztosítani, hogy jól érezd magad nálunk irodai asszisztensi munkakörben. :)
Jól kiszámítható, fix 8 órás munkaidőt, tapasztalattal arányos kezdő fizetést, fejlődési perspektívát, jutalmakat, bónuszokat, cafetériát, bejárási támogatást is kínálunk számodra.

Ha szeretnél egy fejlődő cég hétköznapjaiban részt venni, beletekinteni  a háttérfolyamatokba, releváns irodai tapasztalatot szerezni egy jó fej, fiatalos, csapat tagjává válni, akkor töltsd fel az önéletrajzod és
►► jelentkezz hozzánk irodai asszisztens / adminisztrátor pozícióba! ►►

(A jelentkezésedet közvetlenül az Icelake Kft. fogadja.)

Elvárt képességek, kompetenciák:

Te vagy az ideális jelölt, ha:
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
- dolgoztál már irodai munkakörben
- a MS Office programokat magabiztosan kezeled
- könnyen teremtesz kapcsolatot, jól és hatékonyan kommunikálsz
- talpraesett vagy, szeretsz és tudsz is önállóan dolgozni
- munkavégzésedet pontosság és precizitás jellemzi

Előnyt jelent, ha rendelkezel már hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal.:)

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka: Adatrögzítő, Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Munkavégzés helye:
2045, Törökbálint
Bérezés:
270000-295000 Ft/hónap

- a feltüntetett bér a bruttó alapjövedelem, ami a tapasztalatod alapján kerül meghatározásra
- kölcsönös megelégedettség és tapasztalat, illetve teljesítmény függvényében az alapvéred emelkedhet

További juttatások:
- az alapbéredet kiegészítik további juttatások, mint a jelenléti jutalom, bónusz és a cafeteria
- a munkába járásodat tömegközlekedési eszközzel és gépkocsival támogatjuk

Munkaidő:
40 óra/hét

- két műszakos munkarend

- H-P 06:00-14:00 vagy 14:00-22:00

 

Előnyök, lehetőségek:

- hosszú távú munkalehetőséget kínálunk számodra, egy megbízható, stabil cégnél, egy inspiráló fiatalos közösség tagjaként, ahol egytől-egyig megbecsüljük a kollégákat
-egy fejlődő vállalat adminisztrátoraként betekintést nyerhetsz a "kulisszák mögé"
- irodai asszisztensként számtalan tanulási és fejlődési lehetőség vár rád nálunk :)

Cégleírás, céginformáció:

Törökbálinti telephelyünkön, amely Budapesthez közel található, mára 8500 raklap kapacitású fagyasztott raktárat alakítottunk ki. Hatékony készletgazdálkodásunk lehetővé teszi, hogy fő tevékenységünk, a jégkrémgyártás és -forgalmazás zavartalan kiszolgálása mellett partnereink részére fagyasztott élelmiszerek bértárolását kínáljuk raktárunkban – egész évben, napi 24 órában elérhető, teljes körű logisztikai szolgáltatással együtt.

Önéletrajz központ (ha szeretnéd, hogy elkészítsük neked)

Elfogadom az AtlaszPartner Digitális Munkaportál Kft. adatkezelési szabályzatát *

Az e-mail cím megadása (regisztráció) növelheti a kapcsolatfelvétel és visszajelzések gyorsaságát, munkafolyamatok hatékonyságát.


1134 Budapest, Angyalföldi út 5/b. 206.
H 12:00-18:00 K-P 10:00-18:00
+36 1 255 0654
hello@atlaszcsoport.hu